Sunday, March 18, 2007

بابا حيدر


من مستِ مستم
بابا حيدر مدد
.
من مستِ مستم
بابا حيدر مدد
.
مطربا چنگ بزن و دف بزن و تار بزن
بر جهان تار از آن يار وفادار بزن
دمي از مدح علي حيدر کرار بزن
دمي از مدح علي حيدر کرار بزن
يعني آن روز که حق بود و دگر هيچ نبود
در پس پرده معبود علي بود به سجود

من مست مستم بابا حيدر مدد
من حق پرستم بابا حيدر مدد
.
مطربا چنگ و مي و ضربت و مي ساز کنيد
دمي از مدح علي را همه آغاز کنيد
مدح شهر آب به لب نعره و هر باز کنيد
يعني آن روز که حق بود و دگر هيچ نبود
يعني آن روز که حق بود و دگر هيچ نبود
در پس پرده معبود علي بود به سجود
.
من مست مستم بابا حيدر مدد
من حق پرستم بابا حيدر مدد
.
.مطربا چنگ بزن و دف بزن و تار بزن
بر جهان تار از آن يار وفادار بزن
دمي از مدح علي حيدر کرار بزن
يعني آن روز که حق بود و دگر هيچ نبود
در پس پرده معبود علي بود به سجود
.
من مست مستم بابا حيدر مدد
...من حق پرستم بابا حيدر مدد

.

.

[فرمان فتحعليان]
.

2 comments:

ar[M]and said...

Heydar Madad Dash Hamid

Anonymous said...

vay khoda in ahangesh to concert in ghadr hal dad, kam moonde bood ma beparim balaye sahne ;)